www.panasonic-shop.com.tr adresimizden yapılan tüm online alışverişler için, yasal olarak teslimat sonrası 15 gün için geçerli olan ‘Sebep Göstermeksizin Cayma Hakkı’ bulunmaktadır.
Yetkili satıcılarımız üzerinden satın aldığınız ürünler için satıcıların kendi politikaları nedeniyle yetkili satıcılar ile iletişim kurmalısınız.
Cayma hakkı kapsamında iade yada değişim talep edilen ürünlerin orijinal kutusunda kullanılabilirliği yada yeniden satılabilirliği bozulmamış olmalıdır. Aksi halde talebinize olumsuz cevap verilecektir.
İade - değişim taleplerinizi "İade/Değişim" sayfasından yapabilirsiniz.
Ürün bize ulaştığında talebiniz yetkililer tarafından değerlendirilir. Değişim talep edilen ürün stoklarda mevcut ise tarafınıza kargolanır. Ürünün stoklarda olmaması halinde ücret iadeniz gerçekleşir ve size elektronik ortamlardan bilgilendirme yapılır.
İade işlemleri eğer kredi kartı ile yapıldıysa eft ya da havale olarak değil, bankalar pos merkezinden yapılmaktadır. Bu işlemin süresi bankalar arası pos merkezindeki işlem yoğunluğuna ve yapılan provizyon anlaşmalarına göre değişebilmektedir. Sizden gelen iade taleplerin aynı gün işleme almaktadır.
İade işlemleri havale ve kapıda ödeme ile yapıldıysa iade, eft-havale veya müşteri isteği ile hediye çeki olarak yapılmaktadır.
Ürünün bize ulaştığından emin olmanız için sevkiyat ile takip numarası veya teslim onay seçeneklerini iade mailinize eklemelisiniz.